Arxiu municipal

El fons de l'Ajuntament de l'Estany conserva documentació des de 1837. No se'n conserven instruments de descripció antics i la seva organització era rudimentària fins que el 2001 es va portar a terme l'organització i catalogació per part de l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Actualment l'arxiu està integrat a la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona, que garanteix el manteniment de l'organització del fons.

Accés:

Cal que la persona interessada presenti una sol·licitud telemàtica o per escrit a les oficines de l'ajuntament indicant la documentació o informació que vol consultar.

L'horari d'obertura és de 10:00 a 14:00 hores amb cita prèvia, al següent enllaç: Consulta de documentació a l'Arxiu Municipal

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 18-10-2022 13:35