Aigua potable

 

Servei que s'encarrega de gestionar la disponibilitat d’aigua potable al municipi. Actualment AGBAR en té la concessió.

Línies de servei:

  • Captació
  • Potabilització
  • Transport (infraestructures, vàlvules, estacions de bombament,...)
  • Distribució i consum 
  • Alta, modificació i baixa del servei, instal·lació: podeu realitzar aquestes i altres gestions a https://www.agbarclients.cat/ca/totes-les-gestions 
  • Anàlisi de l’aigua, lectura de comptadors

 

CANALS DE CONTACTE

En línia:

Consultes i reclamacions

Per telèfon:

Atenció al client: 934 953 540 / 900 405 070

Avaries i incidències: 900 304 070

Lectures: 900 816 101

WhatsApp:

646103003

Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània. De dilluns a divendres de 08:00h a 21:00h

 

Punts de prestació

AGBAR (Aigües de Barcelona)

Imatges

Enllaços

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 02-08-2024 09:43