Factura electrònica
L'Ajuntament posa a disposició de les empreses el servei de facturació electrònica, donant compliment a la Llei 25/2013 d'Impuls de la Factura Electrònica i Creació del Registre Comptable de Factures al Sector Públic.
Podeu accedir-hi mitjançant la plataforma E-FACT, que posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdors sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.
Serveis que permet:
- Enviar una o diverses factures (fins a 100) en format XML (seguin la norma FACTURAe 3.2.X).
- Crear una factura i enviar-la a l’administració (requereix identificació amb certificat)
- Consultar de l'estat d’una factura (coneixent dades de la factura i sense autenticació)
- Consultar “Les meves factures” (requereix identificació amb certificat)
- Consultar el directori d’ens i dels seus codis DIR3. (Actualment, no és obligatori informar els codis dir 3 a la factura, però pròximament caldrà informar-los).